avalСлужба інформаційної безпеки Райффайзен Банку Аваль виявила спеціально розроблену програму, що може завдавати шкоди клієнтам банку — користувачам послуги Клієнт-Банк. Програмна закладка (троян) просить клієнта вказати шлях до файлу із сховищем таємних ключів клієнта, обрати таємний ключ зі сховища, ввести пароль доступу до таємного ключа та, нібито, провести синхронізацію з банком.

При виконанні клієнтом пропонованих дій програма копіює таємний ключ клієнта та пароль і передає цю інформацію зловмисникам.

Райффайзен Банк Аваль інформує своїх клієнтів, що банк ніколи не здійснює розсилку електронних листів із проханням надіслати таємний ключ, пароль та не розповсюджує електронною поштою комп’ютерні програми. Вся відповідальність за конфіденційність таємного ключа покладається на клієнта як на єдиного власника цього таємного ключа. У випадку, коли клієнт сумнівається в конфіденційності свого таємного ключа, банк рекомендує змінити цей ключ.

Із метою запобігання шахрайству, Райффайзен Банк Аваль просить своїх клієнтів суворо дотримуватися правил інформаційної безпеки на персональних комп’ютерах, з яких здійснюється робота за системою електронного банкінгу. Клієнти мають використовувати ліцензійне легальне програмне забезпечення, використовувати та постійно поновлювати персональні засоби захисту (персональні файрволи), антивірусне програмне забезпечення за засоби виявлення шкідливих програм (троянів).

Райффайзен Банк Аваль рекомендує всім клієнтам періодично здійснювати планову заміну таємних ключів та щоденно контролювати стан своїх рахунків за виписками системи Клієнт-Банк.

Повідомлення отримано через систему Internet – Банкiнг, користувачами якої є наше підприємство.